måndag 18 oktober 2010

Kallt idag

Är hemma på lunch nu. Det är ju inte varje dag jag kommer hem och kan känna, mm va varmt och skönt! Förutom när världens bästa Conny varit hemma före mig och tänt en brasa förstås. =)
Men idag var det bara Rufus som mötte mig i huset och ändå kan jag nu känna att mina leder börjar tinas upp.
Det är så kallt på jobbet idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!! Elementet är lite paj, så det går inte att ha det på full fart för då låter det jätte illa.
Men jag tror vi fick ordning på det innan jag gick nu, så jag hoppas att det är lite varmare när jag kommer tillbaka.

I övrigt har dagen varit lite bister. På jobbet. Vet inte om det har med kylan och det faktum att det är Måndag att göra. Eller så är det nåt annat. Orkar faktiskt inte bry mig.
Jag mår bra och jag sköter mitt jobb. Det är det enda jag bryr mig om.

Rufus har inte bajsat sen i Torsdags. Kanske inte så intressant för dig men det är för mig. Måste ju veta att han mår bra.... Ska åka ner till apoteket ikväll och köpa laxerande. Måste få honom att släppa på trycket lite, så han inte blir sjuk.
I övrigt är det nu bara två mediciner dagligen. Och från Måndag är det bara en. Ska bli skönt när vi fått ta stygnen så att han slipper tratten. Han är ledsen och uttråkad nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar