lördag 30 oktober 2010

Slödag

Idag fick det bli en slö dag. Har legat i sängen till elva - mycket nice! =)
Nu har jag käkat lite frunch och kollat lite på internet.
Funderar på att tillaga lax ikväll, har en hel filé lixom men vet inte riktigt vad jag ska göra ed den...

Pratade just med min farbror i telefon, dem var på väg till östasiatiska museet för att kolla på utställningen av terakotta armén. Så då blev jag lite inspirerad och vill pka dit jag med!
Men jag vet inte. Känns inte så troligt att det blir så. =P
Men kanske imorgon eller nån annan dag! Dem har tydligen öppet till 20 varje dag, så det var ju riktigt trevligt!

Conny köpte som sagt stolpar till staketet igår. Men jag vet inte. Känns lite osannorlikt att vi ska få ordning på staketet den här helgen. Men - man vet aldrig!
Nu kan man tycka, att om jag nu vill fixa staketet så är det väl bara att ta sig i kragen och GÖRA DET???
Jo, det är sant. Men jag är faktiskt lite lat...... Så vi får se. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar