fredag 15 oktober 2010

Första inlägget

Då har jag då skapat mig en ny blogg.
Första raderna knackas fram såhär på fredags eftermiddagen. Ska snart åka ner och träna en sväng på gymmet innan det blir tacos och mys med sambo och vovven ikväll.

Min hund Rufus har (igår) genomgått en TPLO operation pga brustet korsband, så han är ledsen och har ont. Men nu är operationen avklarad så nu ser vi framåt mot läkning och rehab och bättre tider!

Sambon ska på crosstävling imorgon och jag ska vara hemma med sjuklingen. Ska nog slappa mycket i soffan. Kolla på Brothers & Sisters, för det finns ett nytt avsnitt som jag inte sett ännu!

Hoppas just nu att kvällen ska kännas pigg och rastlös, för jag vill baka! Men den senaste tiden har snarare gått i trötthetens tecken, så jag hamnar nog i soffan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar