fredag 29 oktober 2010

Helg!

Å va skönt med helg!
Jag har sett framemot den här helgen. Vet inte varför.
Troligtvis för att jag inte har nånting planerat och Rufus är väldigt mycket på bättrings vägen! =)

Har redan hunnit gå med hästen, gå med hunden och städat huset. Nu ska vi snart äta tacos! =)

I helgen hoppas jag att jag ska ta tag i det här med staketet. har ju köpt själva stängslet eller vad man ska kalla det, nätet lixom. Och idag köpte Conny 2tum2 som vi ska ha som stolp. Så förhoppningsvis fixar vi det imorgon.

Ska väl ta nån kortare ridtur också. Jag tror att nånting är lite vajsing med Nasi. Idag gick jag en kort prommenad med honom, typ 10-15 minuter bara, och han blev lite varm... iofs blev kanske jag också det? Kan ju vara så enkelt att han är lite äldre och ur form...
Men hur som så ska jag nog be veterinären komma ut och ta ett nytt blodprov på honom.
Jag behöver ett nytt recept på Pergolid. Och jag tror att dem behöver ta en titt på honom innan dem skriver ut det.
Och jag tror att det kan vara bra att ha koll på levervärdena...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar