söndag 24 oktober 2010

Första kallelsen!

Idag fick jag min första kallelse till kommunfullmäktige. =)
Jag är bara ersättare, men jag ska nog gå på mitt första iaf. =)

Igår var det firmafest. Det var jätte lyckat!
Maten var god, underhållningen bra och sällskapet trevligt. Jag saknade att chefen tillika min pappa inte höll något tal. Och jag höll inte heller något. Men det kändes inte rätt. Stämningen kändes inte rätt i början och sen var alla så utspridda i olika rum så då blev inte så bra...

Jag har haft jour i helgen, det har varit jätte lungt och skönt. *peppar peppar*
Två körningar har blivit försenade så att jag fått jobba lite. Den sista är inte riktigt löst ännu. Men jag har en lösning på det, ska bara invänta och se vilket som blir bäst. Så jag hoppas att det ska fungera bra!

Conny och Jag skulle ha myskväll med Kina mat och filmen "Seven". Men vi kom hem lite sent och nu har jag fått jobba lite. Så det blev inte riktgti somm vi hade tänkt... Men mysigt ändå. Vi har ju varann! =P

Igår var vi och tittade på en ny bil till mig. Skulle skriva om det igår men hann inte. Ska nog skriva lite mer om det imorgon och lägga in lite bilder och så. Men det var iaf en Kia CeedSW. Fin och gick GRYMT bra!
Jag blev väldigt sugen på den och fick ett bra pris. Tycker jag. plus att det är 7 års nybils garanti.
Kruxet är ju att det är mycket pengar och tråkigt att ta på sig mer lån = månadskostnad.
Och jag tycker personligen att köpa en sprillans ny bil är den sämsta affären man kan göra. Eftersom dem tappar så mycket i värde direkt när man rullat ut dem.
Men samtidigt... Riktigt nice. Då ska man ju verkligen kunna lita på att allt funkar under lång tid framöver!!!!

Ska fundera lite till så får jag se vad jag bestämmer mig för....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar