fredag 22 oktober 2010

Höjning!

Träningen idag gick så sjukt bra!!!
Speedade ner direkt efter jobbet. Körde rygg och mage. Var inte så mycket folk där, så det flöt på bra. Och jag på riktigt topp humör, höjde i alla rymm övningar! Kändes verkligen kanon!

Efter träningen var det raka spåret hemmåt, och förbi lokalen som vi ska ha fest i imorgon för företaget. Efter lite party fix blev det hem till mamma för att fixa lite förrätter till samma fest.
Mamma och sara gjorde nubbesallad och jag gjorde rostbiff snittar. =)

Nu har jag duschat och känner mig alldeles slut i skallen. Ska bli skönt att sova.
Hoppas att Rufus sover hela natten utan massa pip.

Imorgon kanske vi ska åka och titta på en ny bil till mig. =)
Jag är lite sugen på att köpa en Kia. Kanske tom en ny. Riktigt nice med 7års garanti på bilen lixom. =)
Men jag vet inte. Mycket pengar. Och min åsikt är ju att en sprillans ny bil är den absolut sämsta affären man kan göra...
Men men. Ska kolla iaf. Dem kanske har nån fin begagnad annars jag kan köpa. Jag vill ju ha en som är lite säkrare. Och lite med familjevänlig. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar