onsdag 2 januari 2013

Blää...

Ja, nu har jag också varit duktig. Ingen vidare bra start på den här utmaningen, känner mig helt seg och off. Men nu har jag tränat lite!

Så här blev det för mig idag:

Crunches 12 reps x 4 set
Sneda crunches 12 x 2
Ryggresningar 12 x 3
Diagonala lyft 12 x 3
Plankan 60 sek x 3
Utfall 5 per ben x 3
Knäböj 12 x 3
Rumplyft 12 x 3

Testade att köra Rumplyft med ett ben men det kändes konstigt! Får se om det känns bättre efter att ryggen blivit tillrättad imorgon eller om det bara är en vanesak...

Jag har fått sms från Sara både ikväll och igår att hon gjort sina, hur har det gått för dig?

Idag har vi haft möte på jobbet. Finns nog inte så mycket att säga om det. Det är revligt att träffa kollegorna och roligt att höra vad de tycker och tänker. Ska bli roligt att börja jobba igen men samtidigt känner jag ju såklart att jag inte vill missa tiden med min underbara pojke.
Men som det är tänkt nu så ska jag smyga igång med fria tider och inte ens halvtid. Så det känns jätte bra. Då får vi öva på att vara ifrån varandra. Och så tror jag att jag kommer uppskatta tiden ännu mer när vi väl är tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar