tisdag 1 januari 2013

Nytt år, nya möjligheter!

Eller nåt.
För min del blir det nog svårt, för att inte säga omöjligt, att klå det gågna året. 2012 - året då jag blev mamma! Året då världens finaste pojke kom till världen.
2011 var stort. Med bröllop och graviditet. 2012, så mycket större! 2013, lite mellow då kanske? Eller blir även detta ett händelserikt år? Det får vi se...

Jag har iaf ett nyårs löfte i år. Eller, måste man säga dem på 12-slaget eller nåt sånt? Eller räcker det att tänka "from nu!" ? Hur som, jag ska minska på svordomarna - radikalt! Blir ju helt galen på mig själv. Jag kommer inte sluta svära helt, det kommer jag inte. Men minska. Och inte använda det i "dagligt tal" så att säga.

Ang min lilla utmaning i senaste inlägget - vilken respons! Blogger klarade inte ens av anstormningen kommentarer, så det är bara Linas som kommit med. Ni andra kan väl testa att skriva igen? ;-)
Nej skämt å sido. Jag har faktiskt, typ tre-fyra stycken tror jag. Trixie, Lina, Sara och eventuellt min moster. Kanske mamma. Å så jag. Så några är vi i alla fall.
Jag hoppas kunna lägga ut övningarna under dagen/kvällen. Så att vi kan börja redan denna vecka. Har valt ut en drös och även hittat sidor där de visar övningarna riktigt bra. Det kommer bli kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar