fredag 11 januari 2013

Suck.. typiskt mig...

Ja. Eller. Jag kan ju börja med kian. Han mår bättre! Jätte skönt. Men också lite lite irriterande att han blir frisk när Conny kommer hem precis som förra gången. Om han blir sjuk på måndag igen så blir jag väldigt deppig! Haha, nej, ärligt talat så är jag såklart super lättad för att han mår bättre. Tycker att tandköttet ser mera svullet ut så jag hoppas att det äntligen kommer en liten tandsing.
Inte för att han BEHÖVER de än eller för att jag är orolig. Men nu har vi trott så länge att de är på väg så jag är helt enkelt otålig.

Nu till saken. Jag och mitt jävla hår. (Nyårslöftet var att inte svära så mycket och i onödan, inte sluta helt)
Fick för mig att klippa av överhåret lite så att det skulle bli mer liv i håret, men hade som vanligt ingen lust att åka till frisören. Så jag bad mamma. Och det blev inte så bra. Fan. Lite skitsamma. Men också irriterande. Jag var ju lite inne på att låta det växa långt långt. Nu vill jag bara kapa av sikten. Som vanligt. Min lösning ofta när jag blir sur. Eller när jag rent allmänt vill ha nån förändring i livet så tar jag ut det på håret. Det är ju så lätt. Men rätt dumt. Rätt mycket dumt.
Men från den ljusa sidan så syns det knappt. Speciellt inte om jag inte plattar det och det orkar jag sällan göra.
Så. Ja. Gnäll gnäll bittra sura mamma.

Nu ska jag på tjejkväll! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar