söndag 13 januari 2013

Säng byte?

Den här utmaningen går inte helt bra för mig. Magkatarr och streckning i magen... Men jag kör!!!
Hade tänkt köra armar och axlar idag men kände inte för det så det blev samma som igår plus att jag la till diagonala lyft.
10 x 3 utfall per ben
15 x 3 knäböj
15 x 3 rumplyft plus 30 sekunder statiskt efter sista i varje set
15 x 3 tåhävningar
15 x 3 Diagonala Lyft

Har faktiskt lite träningsvärk i rumpa och lår från igår. Nice!

Jag funderar på om Kian ska få byta säng. Han har ju en jätte fin spjälsäng nu som jag gillar, den är jätte fin och precis den jag ville ha. Men jag funderar nu på om han ska få en växa säng istället.
Anledningen är att vi söver honom i famnen, liggandes i vår säng. Sen lägger vi ner honom i hans säng. Men han börjar bli lite stor (eller är det bara jag som tappat tricket?). Så han vaknar oftast till när vi ska lägga bort honom. Så jag tänkte att om inte spjälorna är där så blir det ju lättare att lägga bort honom. Och nu inser jag när jag skriver det här att jag nog skrev det här bara härom dagen?? Sorry....
En annan tanke är också att han ju sover bättre i vår säng. Och det kanske är sängtypen i sig, att det inte är i "ett fängelse", haha. Tja, vi får se... Min mamma har i alla fall en jäte fin som vi får ta som jag var och tittade på idag. Väldigt fin tycker jag. Träfärgad vilket jag i vanliga fall hatar, men i just det här fallet var den faktiskt fin. Så nu ska jag nog tänka om Kians rum. Kanske ha lite träfärgat.... Eller inte... Vi får se...
Samtidigt tycker jag ju att han är så liten fortfarande. Min bebis!
Nån åsikt? När bytte/tänker ni byta?

1 kommentar:

  1. Vi försöker få A att sova i eget rum. Första försöket i kväll... I skrivande stund ligger han i vårt rum igen... Varför kommer det inte med någon instruktionsbok?

    SvaraRadera