tisdag 1 januari 2013

Yes!

Nu har jag pimpat lite här inne igen då. Jag bara älskar att leka med bilderna och göra om toppen! Sen hur fint det blir hit och dit, kan väl disskuteras. Men att sitta och välja ut bilderna... Mys.
Bilden med skuggan är från sista gången jag satt på Nasis rygg, den kändes passande. Och sorglig. Men fin.

Om du tittar högt upp på sidan så har det nu ploppat fram en flik till, nämligen Träning. Där har jag lagt in en hel drös med övningar och länkat till filmer där man kan se hur man ska göra. Vid frågor så skriv!

Jag ska även skriva till vilka övningar jag kommer att göra, så att jag liksom spikar ett schema för mig själv. Så kan du välja de som känns bäst för dig. Sen kan man ju byta ut nån övning mot nån annan ibalnd för att få variation. Men min tanke med utmaningen är att det ska finns en konkret plan, att Det här ska jag göra.
Om du vill få med hela kroppen är ju ett förslag att du tar kanske 3-4 övningar varje gång och sen kanske tar en eller två som du skiftar på de tre olika passen.
Tex att du kör bröst en dag, axlar en och armar en, men mage, rygg och ben varje gång. Så tänker jag nämligen bygga upp mitt eget.

Nu blir det dusch och sen får vi se om jag somnar på väg ut eller om jag skriver till mitt eget schema redan ikväll. Annars kommer det under morgondagen!
Det vore roligt sen att vet hur just Du tänker köra, skriv gärna det i en kommentar. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar