söndag 27 januari 2013

Blääääää

Fortfarande helt off. Jag fattar inte varför???
Tog ändå mig i kragen och gjorde dagens träning. Efter första setet med utfall hade jag hög och hård puls som om jag kört stenhårt i en halvtimme.... Så nånting är nog lite vajsing. Nån liten bug i kroppen kanske?
Sov dessutom ända till halv tolv i morse. Det har jag inte gjort på flera år! Visserligen kom jag hem typ två i natt och nån gång efter midnatt i fredags så det kanske inte var jätte många timmar, men ändå. Brukar vakna senast halv tio nu för tiden.

Utfall 10 x 3
Knäböj 10 x 3
Rumplyft 15 x 3
Crunches 15 x 3
Tåhävningar 15 x 3
Ryggresningar 15 x 3

Grubblar mycket om jobbet. Huset är stökigt men jag har ingen lust och ork till att fixa. Allmänt blä med andra ord.
Hoppas på förbättring, typ imorgon!

1 kommentar:

  1. Jag med.... Skit liv.... Vi måste ha nåt att se fram emot! NU!!

    SvaraRadera