tisdag 22 januari 2013

Usch.

Helt oroligt off för träning just nu känner jag. Men! Jag har bestämt mig för att uppfylla min utmaning så idag blev det:
Utfall 10 x 3
Crunches raka 15 x 3
                  Sneda 5 x 3 åt varje håll
Rumplyft med vikt 15 x 3
Statiska diagonalt lyft 30 sek x 3
Ryggresningar 15 x 3

Kändes inte särskilt bra. Inte roligt heller. Men det är gjort!

Jag har jobbat 8-17 måndag och tisdag. Det var roligt. Och roligt att låta Conny ha kian en hel dag. Två. :-)
Är ju jätte dumt att sluta 17 när kians nattrutin börjar med gröten 18.30. Och som idag när jag jobbade över lite och kom hem 17.38. Känns absolut inte okej i en vardag redan. Så jag hoppas att vi kan hitta nån annan lösning så jag bara jobbar deltid i början. Antingen korta dagar eller inte alla dagar i veckan.
Egentligen skulle jag måla klart garderoben ikväll. Och igår kväll. Men jag har ingen lust. Och jag ska få besök imorgon så jag ska nog plocka iordning lite nu istället. Så kan jag dammsuga lite snabbt imorgon bara.
Ska bjuda på lunch också. Men vet inte vad än. Hade tänkt göra pizza eller paj men har ingen som helst lust att ställa mig och göra deg...
Jag får se vad jag hittar på! Kanske slänger jag ihop en korvstroganoff med ris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar