söndag 6 januari 2013

Första veckan snart slut

Hur har det gått för dig? Har du prickat in tre pass?
Jag har kört två pass hemma och ett på gymmet nyss. Egentligen har jag tänkt att eventuella gympass ska vara utöver mina tre hemma pass, men eftersom den här veckan innehållit både nyår och kiropraktorbesök så blev det såhär.
Kändes inte helt underbart på gymmet, var flera veckor sen jag var där så det var tungt! Men ändå skönt att ha gjort det.
Det blev:
Rodd 12x3
En hands rodd 10x3
Kronlyft 8x3
Stångrodd 8x3
Sidoböj 10x3
Shrugs 10x3
Bakvänd PecTec 10x3
Biceps curl 8x3
"Hästspark" 8x3
Belly Back 8x3

Min mage är fortfarande lite ur balans så jag äter inte riktigt som jag brukar. Hoppar mål ibland osv. Men jag hoppas den blir bättre snart. Hittills idag har det varit bättre än igår iaf.

Imorgon återgår större delen av Sverige till vardagen, men jag fortsätter med mitt hemma mys ett tag till jag! Får se hur det blir på jobbet, när jag sa börja. Känns osäkert, ibland känns det som att jag ska börja snart och ibland att det kommer dröja till Maj. Ibland känns det roligt att få börja jobba, ibland vill jag bara va hemma å mysa med Kian. Upp å ner helt enkelt.
Men det blir bra. Hur det nu blir och när det nu blir.

Nu ska Kian få lite mellis och sen ska vi gå UT! Hoppas hinna före mrökret idag. Och sen hoppas jag att vi får in en bättre rutin nu när vardagen återkommer. Mera ute! Senaste veckorna har det blivit prommenad på eftermiddagen, i mörkret. Men jag hoppas få röven ur och gå ut både på fm och em. Jag saknar den friska luften! Kommer nog bli bättre/lättare/roligare att va ute i vår sen också. Mindre kläder att klä på och så kommer Kian kunna gå omkring själv och filura i leran. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar