lördag 15 januari 2011

=)

Tack Ninis!
Det känns skönt att läsa. =)
Nu har jag hittat massa fina klänningar, så jag tror att jag ska ta ledigt en dag och åka in till stan.
En hel dag för klänningsprovning. Det kommer bli bra. =)
Får se vem jag får medmig bara. Inte syster yster eftersom vi inte kan vara lediga samtidigt.
Vi kan ju iofs åka en lördag. Får se...

Gårdagens utmaning var "Den här veckan".
I Måndags var jag trött. Natten mellan söndag och måndag sov jag 2 halvtimmar. Liite i minsta laget om du frågar mig!
Jag har aldrig varit med om n¨t liknande, men jag kunde bara inte somna. Men 4.30-5.00 och 6.30-7.00 fick jag lite sömn! Det konstigaste av allt var att jag inte var ett dugg tröttpå dagen sen. Och inte när vi skulle sova heller. Men jag sov som en stock när jag väl somnade!
Tisdagen spenderade jag på vårt nya kontor några mil bort. Det var trevligt men dagen blev ganska lång.
Onsdag - äntligen en sväng till gymmet. Följt av brudklännings provning!
Torsdag jobbade jag över en stund och sen ringde jag lite samtal till fotografer m.m.
Idag är det fredag och jag har ridit en sväng och varit på gymmet. Nu har jag sett lite mer bilder på fina klänningar och känner att jag nog inte ska "nöja mig" med dem jag provade i onsdags.
Imorgon blir det förhoppningsvis en ridtur innan det är dags att åka på kryssning.
Jag och sambon med mina två syskon ochä deras partners. Vi fick det i julklapp av mina föräldrar. Ska bli skoj! Rufus älsklingen får vara hos Connys mamma.
Söndag kommer vi inte vara hemma förrän på kvällen, typ åtta. Så då blir det bara pussa på hunden och sen sova.

Dagens utmaning var återigen klädsel.
Jeans och en rosa/grå randig tröja med luva blev det idag!

1 kommentar: