lördag 22 januari 2011

Idag blev det en dag på crossbanan. Min medryttare ville låna Nasi, så då passade jag på att spendera dagen med Conny.
Han har velat ha med mig flera gånger, dels för att fota med nya kameran, men det har varit så kallt så jag har inte haft lust.
Men idag åkte jag med och det var skoj.
Fick till två bra bilder, men dem är dock inte på sambon. =P


När vi kom hem gick vi en prommenad med Rufus, 35 min blev det och en till lika lång blir det ikväll sen.
Fick veta igå att sambon ska åka ner till Linköping och jobba de kommande två veckorna. Så då blir jag och Rufus solo här hemma.
Han har jobbat i Linköping tidigare, så jag tänkte inte så mycket på det. Men igår när jag kom, och det var alldeles tyst och tomt i huset så kändes det lite ledsamt. =P
Men det blir bra. Får se om det blir mer än två veckor eller vad det blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar