söndag 2 januari 2011

Presentera mig själv

Då ska vi se.
Frida Sofia Elsibaeth heter jag. Jag fyller snart (!) 25 år och det tycker jag känns helt okej. Mobbar sambon för att jag än så länge har närmre till 20 än till 30, men i ärlighetens namn har jag inget emot att bli vuxen. ;-)
Jag tycker om mycket: mat, vänner, djur och barn. Det är roligt att skriva, rita och lyssna på musik. ÄLSKAR gör jag min sambo (blivnade man!), vår hund, min häst och att titta på film. Och såklart övriga i min familj och mina närmsta vänner.
Jag är ofta neutral, vilket brukar kunna störa min syster, när hon vill att jag ska hålla med henne säger jag ofta "Men om man ser det från hans synvinkel" ;-)

Det finns två saker jag gärna skulle vilja ändra på med mig själv, jag vill motinera mera (märk väl MOTION, tränar gör jag men kondiotion vad är det??), och äta mer frukt.
I övrigt är jag nöjd med det mesta. Och det är jag ofta, vilket är väldigt skönt.

Den bästa avkopplingen för mig är att sitta hemma i soffan och titta på tv, gärna ett avsnitt av Crminal Minds. Jag tycker även om att städa (men det syns inte här hemma!) och laga mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar