söndag 30 januari 2011

God morgon!

Söndag morgon. Tänk om alla mornar fick vara såhär.
Jag gick upp innan klockan ringde. Gjorde iordning håret lite. Åt frukost och sminkade mig. Nu sitter jag bara och väntar på att klokan ska bli 10 så att vi ska åka.
Helt underbart!

Vi ska åka i min bil. Till mässan i Nacka alltså. Jag och Marren blir det. Vår vän Elins dotter är sjuk så hon var tvungen att vara hemma.
Det ska bli så himla roligt! Marren är så himla rolig och gullig och jätte duktig på detaljer och inredning. Så detta hoppas jag ska bli en mycket inspirerande dag!
Ang att vi ska åka bil, det är nämligen inte helt lätt att ta sig kommunalt till Nacka. Först blir det tåg till stan. Sen tunnelbana eller gång till slussen. För att ta bussen till Nacka. Lite omständigt måste jag säga. Så då fick det bli bilen denna gång!
Jag har kollat hur vi ska åka, och Marren skulle göra detsamma. Jag tror att det får bli E4an, den är lättast. =P Sen är det bara södralänken så är man framme. typ.
Jag återkommer med rapport. Förhoppningsvis kör jag spik!

Var ut på tomten ett par minuter med Rufus nyss. Han går bättre idag - skönt!
Nu ska jag nog plocka fram bilder på de klänningar jag provat så jag kan visa Marren. =)

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar