lördag 29 januari 2011

Snart slut på denna utmaning.

Dag 27 - Min favoritplats
Är utan tvekan i Connys famn. Ja, jag förstår att många av mina inlägg denna månad har varit väldigt gulligulliga. Men så är det! Jag älskar honom så mycket och i hans famn känns allting bra - där är jag hemma.
Skulle jag välja en andra favorit plats skulle det nog vara barbacka på min hästs rygg. =)

Dag 28 - Det här saknar jag
Ingenting tror jag.
Kanske oskyldigheten? Ibalnd kan jag känna att samhället är så himla... vad ska man säga. Petigt! Allt ska vara si och så. Men ändå blir det inte bra. Ibland känner jag bara att "Det var bättre förr!"

Dag 29 - Mina ambitioner
Oj, knäck frågan! Jag har väldigt svårt med ambitioner, jag vågar inte sätta upp mål, för jag är rädd att inte lyckas. Ingen vidare psykologi i det!
Jag skulle nog vilja säga att min ambition är att alltid göra mitt bästa och göra val som jag kan känna mig stolt och nöjd över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar