söndag 2 januari 2011

Min första kärlek

Oj. Svår fråga!!!
Det vet jag nog inte.
Jag skulle nog säga att jag haft många första kärlekar.

Andreas. Mina föräldrars bekantas son som jag växt upp med och alltid tyckt om. Barndomens kärlek, ack så oskyldig!

Fredrik. Snygga killen i årskursen över. Varje rast dreglade jag, men fick se mina tårar trilla när han tydligt förklarade att han inte ens tyckte jag var söt.

Conny. Mitt hjärtas stora dröm. Första pojken jag kysste.
Ibland är han helt hopplös och jag har lust att be honom fara och flyga. Men jag säger som Charlotte i Sex and the City på frågan hur ofta hon är lycklig i sitt äktenskap: "Every day. Not all day every day, but every day".
Och för ett par dagar sen föll han ner på knä och friade till mig, kan jag vara lyckligare lottad???

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du tog utmaningen :)

    "Every day. Not all day every day, but every day". :) :) :) stämmer bra tycker jag!

    SvaraRadera