fredag 28 januari 2011

Vilken vecka!

Oj oj. Nu är det skönt med helg!
Veckan har varit fullt upp hela tiden.
Jag har knappt märkt att Conny inte varit hemma, för jag har typ kommit hem, duschat, somnat!

Har precis avslutat på jobbet. Blev en timmes övertid idag för jag har haft så mycket att göra!
Idag har jag pysslat med både trafikplanering och en upphandling, vilket inte hör till de vanliga uppgifterna! Så då fick mina ordinarie arbetsmoment vänta, men nu är dem också gjorda!
Känns skönt att kunna gå hem på helg och veta att man är klar.

Om ett par minuter kommer min systers svärrmor (och svärfar) till dem och fikar. Och då ska jag dit! För hennes svärmor kanske ska hjälpa mig att sy upp näbbklänningar till bröllopet!
Hoppas hoppas att hon vill och kan. =)

Innan jag går vill jag tända ett ljus. För min väns mamma som hastigt gick bort i söndags.
51 år gammal, helt utan förvarning. Det är så fruktansvärt och jag lider så med min vän och min granne (som är mormor till min vän). Hon kommer nu att begrava sitt andra barn inom ett och ett halvt år. Det är så fasansfullt sorgligt!

1 kommentar:

  1. Det gäller att ta till vara på varandra och alla underbara ögonblick!

    SvaraRadera