onsdag 12 januari 2011

Brudklänningar!

Idag har jag varit och provat brudklänningar!
Fatta hur häftigt det var!!!!
När jag klev ur bilen tänkte jag: Shit! Och när jag fick på mig den första kändes det aldeles... obeskrivligt!

Jag hade ju en bild av typ hur jag ville att klänningen skulle se ut. T.ex som den bilden som finns längre ner här.
En sak jag visste var att jag inte ville ha några färger, vitt ska det va!
Och vad tror du det första som hänger och ser helt otrolig ut? En fantastisk klänning med svarta detaljer såklart!
Den var jätte fin. Men jag tror inte det blir det.
När jag hade den på mig tänkte jag att, jo, kanske skulle frångå det där med färg. Men när jag nu tittar på bilder i efterhand känner jag att, nej, det är inte en sån jag tänkt mig.

Det var två osm jag fastnade mest för. Den ena är like enklare än den andra och den kändes helt rätt närjag hade den på mig. Jätte fin och satt jätte bra.
Den andra är lite mer... speciell. Inte mycket, men lite mer "fluff" och fina detaljer. =)
Hade tänkt lägga ut bilder så ni kunde vara med och tycka, men sambon tittar in här lite då och då, och han får inte se!
Kanske kan lägga ut dem som det inte blir sen när jag har valt. ;-)

29-30 Januari är det bröllopsmässa i Sthlm, dem ska jag åka på med en av mina bästa vänner, kanske båda. Det ska bli super skoj! Och då hoppas jag få lite mer ideér.

Vi har iaf hittat en catring firma med en bra meny, så jag ska ringa dem. Förhoppningsvis imorgon.
Jag har lyckats få till ett ganska fint förslag på inbjudningskort också. Det blir nog inte dem där dyra. Insåg att det skulle hamna på omkring 2000.- för bara inbjudningar (med porto osv) och det kändes för dyrt..... Lite onödigt lixom.
Måste ringa frisör. Vet inte riktigt hur jag vill ha håret, men måste ringa och boka nån iaf, så att jag har det klart. Så får man se sen VAD det blir.
Blommor har jag ju en liten ide om, så där känner jag ingen panik.
Fotograf. Där har jag ingen aning. Det känns just nu som det svåraste. För jag har ingen aning om vem som är bra osv. Allt annat har man ju referensramar på lixom. Vad är gott och fint osv. Men vem tar bra bilder??

Så det är en del att ta tag i! Men inte nu. Nu ska jag duscha och sen försöka sova.

Kram på Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar