onsdag 12 januari 2011

Oj oj, nu ligger jag efter i utmaningen igen. =P
Nu ska får jag speeda på lite och samla flera i ett inlägg.

Dag 09 - Min tro
Jag tror på nånting.
Jag skulle inte vilja säga att jag tror att Gud har skapat allt omkring. Jag vet inte om själen lever vidar när vi dör eller det finns något så fint som ödet.
Men jag tror och hoppas att Allt har en mening!
Även om man aldrig kommer att få veta det, se helheten eller kanske ens förstå det. Så hoppas jag att det finns nåt bra, i allt.

Dag 10 - Det här hade jag på mig i dag
Ja, av nån anledning så ska jag inte visa er min klädsel. I enhet med ovanstående så finns det säkert en bra anledning till det! =P
Den ena telefonens sladd är borta (såg den typ i morse men nu - bprta!) och den andra vill inte dyka upp i datorn. Så! Jag får visa en annan dag.
Klädsel har för dagen iaf varit jeans och en vit tröja med en grå väst över.Snyggt tycker jag själv!

Dag 11 - Mina syskon
Jag har två syskon, min syster Sara är 8 år äldre mig och Joakim är 4 år äldre än mig.
Som små var vi alla snälla och lekte tillsammans. Nu som vuxna är jag och min syster väldigt nära varandra, tackvare våra hästar.
Jag har tyvärr inte så bra kontakt med min bror, men tack vare familjeföretaget arbetar vi ihop varje dag.
Som syskon är vi väldigt olika, på i stort sett alla punkter. Vilket jag tycker är väldigt intressant! Man kan tycka att "samma" gener och uppfostran borde ge mer lika individer, men icke!

Dag 12 - I min handväska
... har jag aldeles för mycket grejer! Det finns lypsyl och lite smink, nån hårnål och snodd, penna, plånbok och kalender. Nåt trosskydd, telefoner (2st) nycklar och spegel.
Oftast finns där även en flaska vatten och lite smuts! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar