lördag 29 januari 2011

Bröllopsmässa

Conny är hemma. Härligt med sällskap igen. =)
Rufus har haltat idag, mycket.  Men jag hoppas att det "bara" är träningsvärk eftersom vi ökade simningen i Torsdags. Vi får se imorgon hur han verkar. Det är iaf lite bättre nu ikväll än det var i morse, så jag hoppa hoppas hoppas verkligen det!

Sitter i soffan nu och tittar åp The Expendables. Ganska bra film. Jag skulle vilja säga riktigt bra, men det är nåt som saknas... Som att dem skrivit replikerna själva. Jag vet inte, kan inte sätta fingret på det.

Imorgon blir det bröllopsmässa med min vän. Det ska bli jätte kul och jag hoppas få mycket inspiration!!!
Min systers svärmor ska hjälpa till att sy näbbklänningarna iaf, så det känns topp! Nu är det lite mer under kontroll igen. Nu velar jag lite över färgen bara.
Hade tänkt att de skulle vara vita med rosa band. Men nu har jag börjat tänka att det skulle ju vara roligt om dem kunde använnda klänningarna även efter bröllopet, och det är ju inte super kul att ha vit klänning då. Så nu fudnerar jag på om dem ska få vara blå eller rosa istället.
Rosa känns lite för prinsessigt. Tjejerna är (kommer vara) 7, 8 och 11. Conny föreslog blå med rosa band, men det tyckte det låt lite glassgubbe varning. =P Men sen såg jag en bild idag, så nu tänker jag att det kanske kan bli fint ändå? Vad tror Du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar