söndag 6 november 2011

For the record

.... Så somnade vi inte förrän typ halv ett igår. Jag städade lite, Conny spelade och vi körde lite frågesport från en tidning.
Kanske inte så många "unga-hippa-poäng" men vi sov ju i alla fall inte!

Satt nu till frukost och surfade på blocket efter barnvagnar. Hittade en i Nacka som såg fin ut. Men jag märkte på Conny att intresset var väldigt begränsat.
Jag undrar om jag borde ta tag i det här mer konkret och säga, "Nej NU åker vi och tittar på den här!".
När jag hittade en 10 minuter härifrån var han på, men han vill inte behöva åka långt. Hallå? Nacka är inte långt!!
November är ju lixom här nu. Sen kommer December och då har man ju fullt upp. Och i Januari vet jag ju inte hur pigg jag kommer känna mig...
Ska nog ge det ett par timmar så får vi se om jag ändrar mig och "tvingar" iväg honom. Annars skjuts det ju ändå bara upp.....

1 kommentar:

  1. Samma här, min man vill inte heller kolla barnvagnar eller barnkammarinredning.. och det är ju det enda jag vill göra ;D

    SvaraRadera