måndag 14 november 2011

Jag tror han vill ut

Jag tror min lilla pojke tycker att det är trångt i magen.
Hela helgen och även idag har han bökat runt där inne. Känns som att han försöker pressa utåt, som för att få mer plats. Sparkarna är hårda. Bestämda.
Men det gör inte ont. Lite obehagligt med den spännande/stickande känslan i magen. Men så länge det inte gör ont så klagar jag inte. Kändes inte så bra att gå på lunchen dock... Får se hur det blir med Rufus prommenaderna de kommande veckorna. Vill ju inte bara sätta i soffan heller, jag vill röra på  mig.
Tror inte att det är sammandragningar. För det är inte en spänd känsla som lixom "drar", så som jag upplevt det förut och förstått att det "ska" kännas när jag googlat runt.
Känns mer som just att han breder ut sig därinne.
Trött är jag också. Jag tror och hoppas att det har med förkylningen och därav minskade sömnen att göra. Har inte sovit en hel natt på en vecka. Men det är ju bra övning inför bebistiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar