onsdag 9 november 2011

Nu blev det kväller

Ja... Även denna dag avslutades alltså med kväll.
Fy f*n vilken tråkig dag jag har haft!
Jag har legat i soffan. Skruvat loss ett eluttag från väggen. Och legat i soffan.
Jag har inte hostat så mycket under dagen, men så har jag inte heller sagt många ord. sen Conny kom hem har jag haft flera hostattacker.

Jag gick en kort prommenad med Rufus på eftermiddagen, det ar lite jobbigt. Speciellt för magen. Mina magmuskler är helt slut.
Ska åka ner till Åby snart och ge Nasi medicin och låta Rufus springa lite. Sen vet jag inte om jag ska lägga mig och försöka somna tidigt, det är väl vettigast... Bara att det är så sjukt irriterande att gå å lägga sig om det sen blir hostattacker hela natten...

Pratade med mamma en stund i telefon idag. Eller snarare viskade, för att undvika hostan. Men det känns som att hon har höga tankar om mig inför mammarollen. Dels för förlossningen och dels som mamma. Eller så är det bara ett pepptalk mammor kör för att man ska känna sig trygg inför den stora förändring man står inför!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar