söndag 20 november 2011

Shopping reslutat


Lite smått och gott som blivit inhandlat till mig i dagarna:

En fin brosch/hår blomma

Nya skor att gå i, för prommenaderna ska ju fortsätta är det tänkt!

Lite tråk med ack så bra!

Ny lite julig topp, och ny kofta

En klänning till kommande julbord och födelsedagar etc!
Blir nog finare med svarta strumpbyxor dock, så lite onödigt att jag köpte dem andra!

Kalas kulan ser nästan ännu större ut i den.

Inte en mössa med blomma, men väl ett pannband!
Och så lite till *Liten!

Hans första kläder är nu inköpta! Så söta!
Pirrade lite i magen när de skulle köpas, men jag klarade det. ;-)

Och så dem super söta små strumpora som jag fick tackvare en kupong på Kappahl från AFF

1 kommentar:

  1. va fiiint! allting! =) Visst e de kul å köpa kläder till våra små.. fast sjukt overkligt.. =) Jag är så sugen att sätta på dom söta små kläderna på lilla skruttan så jag längtar till feb så jag sprängs!!! ha ha

    Kram!
    Längtan

    SvaraRadera