måndag 21 november 2011

Representativ

Japp, idag har jag varit ute och visat upp mig och företaget. Det var jätte skoj!
Fick låna/fick en gravid skjorta av syster yster inför ändamålet som jag har pimpat lite med band och blomma.


Väl hemma var det bara middag och hundprommenad. Nu är det redan dags för sömn. Kändes riktigt motigt att gå upp imorse. Trots att det snart är jul och det betyder att det snart är Januari, vilket betyder att Februari är precis runt hörnet!
För än är det ca 12 veckor kvar. Och det är ändå ganska långt. Satt idag och funderade på vad jag gjorde för 10 veckor sen och det var lixom då vi gjorde ultraljudet - det var ju jätte länge sen!!
Samtidigt tycker jag att veckorna går fort. Jag gick ju nyss i i vecka 26 lixom och nu är det redan 28... Imorgon påbörjas enligt RUL v 29. Så det går ju fort.
Men jag längtar så......

Ångrar igen nu att jag inte har varit ledig nåt. För det kommer ju troligen ingen ledighet för mig snart heller... På Onsdag åker mamma och pappa bort en vecka, eftersom deras resa i November blev inställd pga mammas insjuknande. Och i December brukar vi ha ganska mycket på jobbet. Och jag brukar, av tradition, jobba över jul och nyår. Och i år infaller det ju så dumt så man knappt får nåt extra ledigt alls! Julafton borde alltid vara på en Tisdag tycker jag. Det är optimalt för en sån som jag som jobbar på kontor! Hehe.
Men, kanske kan jag knipa åt mig en eller två dagar ledigt här snart. Kanske i samband med nästa ultraljud? Eller bara två helt vanliga dagar? En Måndag-Tisdag kanske, förlänga helgen lite...
Ja, vi får se. Nu ska jag sova i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar