fredag 30 december 2011

45 dagar kvar

Nerräknaren på sidan här är ju inställd på BF 16 Feb, och enligt ultraljudet är det ju 14e. Så idag är det alltså bara 45 dagar kvar! Det är inte så mycket.
Fick med mig en overall och en mössa från mamma idag, som hon köpt till lilleman. Ja, jag har sagt att hon kan ju vänta med att handla tills han är född, men det vill hon inte. Och overallen vill vi ju ha med till BB när vi åker in. Så den har hon tvättat idag så jag fick med hem.

Inom den närmsta tiden ska vi (jag och Conny) åka till Ikea, köpa spjälsängen och lite annat fix. Och sen ska jag tvätta alla kläder jag har köpt hittills. Så att allt är klart för ankomst!
Det är ju fortfarande 6,5 vecka kvar, så det är ju ganska gott om tid. Men nu är det ju helg och sen kommer tisdag. Och då är det bara 6 veckor kvar! Och OM han kommer tidigt så kanske det bara är 4. Och det är ju inte så mycket alls! Haha, ja, som sagt. Man får ju vinkla saker och ting ibland så att det låter bättre.

Imorgon är det nyårsafton och vi ska till Connys kompis på fest. Ska bli jätte kul! Men jag har förvarnat Conny att jag kanske kommer bli lite trött och inte orka vara kvar super länge. Förbi tolvslaget förstås. Det förväntar jag mig! Men kanske inte för långt in på småtimmarna... Men det får vi se hur det blir, Det är ju jag som kör så jag åker väl när jag känner för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar