söndag 18 december 2011

I'm Free!!

Japp. Nu är det ledighet som gäller!
Har haft jour i helgen, men nu har Sara den eftersomm hon ska jobba imorgon och inte jag. Man sover helt enkelt bättre utan jour. Nu har ju vi sovit rätt bra den här helgen ändå. men, ja, inatt blir det då ännu bättre!

Helgen har inte inneburit särskilt mycket händelser. Vilket har varit väldigt skönt också, för annars när man känner sig "oproduktiv" blir man nästan besviken eller stressad av att helgen snart är slut. Men eftersom jag är ledig hela veckan har det bara känts... bra. Lugnt och bra.

Hade väl tänkt/hoppats att jag skulle ta nån liten ridtur i veckan, men har börjat känna av foglossning och lite sånt. Så vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag smaka julskinkan som jag nyss tog ur ugnen!

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt med en ledig vecka precis före jul! Njut och ha det underbart - gör bara det som du känner att du vill och orkar, sånt som ger energi och är kul.

    Blev lite sugen på julskinka nu faktiskt...

    Kram på dig!

    Busan

    www.alskadeunderbaraliv@blogspot.com

    SvaraRadera