fredag 9 december 2011

Så gott

Kyckling i ugn, med ris och sås. Det var så gott så jag skulle kunna äta i flera timmar till.
Helt ärligt. Jag skulle kunna ta en portion till nu. Har bara kunnat äta en portion i taget de senaste månaderna, för annars har jag blivit så stopp mätt att jag trott jag ska sprängas. Nu har jag ätit två portioner och skulle mer än gärna äta en till...
Helt ärligt. Jag funderar på allvar att äta lite till. Men det ska jag inte. Tror jag.
Gud vilken intressant läsning det här blev! Haha.

Nu är det i alla fall helg. Imorgon tror jag att jag ska ta en tur till Barkarby (igen) för att köpa lite mera julpynt och en present till Conny som fyller år på tisdag.
Och sen på kvällen ska jag på tjejmiddag hos syster Sara - trevligt!
Nästa vecka ska jag jobba som vanligt och veckan avslutas med jour. Men sen, veckan efter, alltså veckan före jul - ska jag vara ledig!!!
Det ska bli härligt. Även fast jag tror att veckan kommer försvinna obehagligt fort. Har ju saker inplanerade tisdag, onsdag och fredag. Och sen är det jul! Så vips är nog min ledighet slut.
Men det gör inget, det får bli så. Under mellandagarna jobbar jag själv och när februari anländer kan det hända att jag går hem - vilken dag som helst!

Livet är fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar