tisdag 13 december 2011

Min stjärngosse!

Nu sitter mina söta stjärngosse och spelar på sin present. Ja, det är alltså min man jag pratar om! För han fyller år idag och har fått ett Wii av sin familj. Och sitter nu och spelar Zelda.
Min present till honom, förutom att jag bakat och fixat med fikat, var att dem fick ge honom spelet. haha.
Och så fick han äran att köpa sushi till middag. Snäll jag är va??
Nej, lite dålig fru kanske. Men jag var ju inne på att ge ett wii. Men sen när dem ville ge det så tänkte jag att "jaha!"då kommer jag billigt undan då.
Jag får ge nåt i julklapp istället. Har en idé, så mycket möjligt att det blir det. Men jag har faktiskt gett honom grejer flera gånger den senaste månaden "bara sådär". som tex när jag var och shoppade i Kista och kom hem med både mysbyxor och pyjamas till honom. Och dem grejer gillar han skarpt och annvänder ofta! Så på sätt och vis hade han ju redan fått present.

Här är resultatet av mitt bakande:

Det blev gott och svärmor tog till och med sig en bit av kakan med hallonmousse hem! Bättre betyg kan man ju inte få!
Ett av barnen åt 5 eller 6 bitar av chokladrutorna medans ett annat, minstingen, åt 3 av de översta kakorna. Och Conny älskar kolakakorna. Så allt som allt får jag nog känna mig nöjd!
Nästa bakprojekt ska nog bli matbröd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar