tisdag 6 december 2011

Just like old times!

Tack Susy och Karin för era kloka kommentarer! Jag hoppades att få lite vägledning och det fick jag! ;-)
Dags att börja surfa rätt på ett bra "startpaket" på blocket.

Idag var det träff med tjejerna från forumet. Men efter gårdagens julbord orkade jag helt enkelt inte!
Det böev inte så himla sent, var hemma vid midnatt. Men heöa dagen idag har jag varit SÅ tött! Även min bror och syster, tillika kollegor, var lite sega. Så till lunch åkte jag till Sibylla och köpte fett-mat till oss. Det var gott och hjälpte hjärnan lite på traven.
Trots kebaben så låg jag med huvudet mot skrivbordet en stund på eftermiddagen dock... Ska bli skönt att lägga huvudet på kudden om ett par minuter....

Istället för Stockholm blev det en ridtur. Japp, du läste rätt!
Var ut en liten sväng i lördags och märkte att det ju gick riktigt bra. Så idag stämde jag dejt med syster yster och gick ut för lite gemensam häst tid. Så trevligt och så efterlängtat!!!!
Världens bästa syster broddade BÅDA hästarna medans jag borstade, hur snäll kan man va?
Efter ridningen satt vi en stund vid hennes köksbord innan det var dags för mig att dra mig hemåt. Precis som vi alltid brukar.
Jag är så glad, och förvånad, att jag är inne i vecka 31 och fortfarande kan rida. Kort och inte ofta, men jag KAN. Trodde jag skulle drabbas av foglossning och ryggsmärtot i vecka 12, så jag ligger ju på enormt plus nu!

Så mig själv i badrumsspegeln igår och tänkte att "Shit viken mage jag har!"... Känns lite läskigt att den ska bli jätte mycket större. För nu växer den ju rejält dem kommande veckorna. Det känns nästan som att man kan se skillnaden från dag till dag. Men det kan man ju inte.
Än så länge är det inte jätte tungt. Men den är stor. Fick låna ett sånt magbälte av Sara idag. Ska prova det imorgon när jag går med Rufus, kändes bra när jag provade i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar