söndag 21 november 2010

Bättre, sen sur igen

Det kändes lite bättre efter middagen.
Magen mår bra och mitt humör steg lite försiktigt.
Men sen blev jag irriterad i bilen igen.
Jag är det mest hela tiden.

Jag är ju fullt medveten om att det är mitt humör som spökar till det mesta just nu. Men vad ska jag göra??
Känslorna svallar ju som i en bergochdalbana.

Som tur är har sambon min ett enormt tålamod. Och en förmåga att glömma allt efter en liten stund. ilket är väldigt skönt för mig.
Men tyvärr hjälper det ju inte alltid eftersom mina små utbrott av irritation eller total gråtfärdighet kryper sig på lite titt som tätt.
Det bästa är just nu om vi inte umgås så mycket. =P

Nu ska jag nog sufra in på HM Home och se om dem har nån fin gardin till vårt vardagsrum. Jag har inga julgardiner hit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar