söndag 14 november 2010

Nu då?

Vad ska jag hitt på nu då?
Klockan är bara 15.30...Har ridit och jobbat lite.
Funderar på avd vi ska hitta på till mat, men kan inte bestämma oss. Lutar åt tacos...
Men då får vi inga matlådor till imorgon. Så då är frågan om jag skulle ta å baka en paj eller nåt?
Men jag vet inte om jag har tillräckligt med grejer hemma för det.

Har nog mer lust att städa än baka just nu.
Skulle så gärna vilja få ordning på vårt lilla rum. Det eviga projektet...
Planen är att vi ska bygga ett skrivbord eller nåt... Och det är ju mer Connys område än mitt.

Tror jag ska ta och städa lite nu. dammtorka och rensa lite skåp kanske??
Tror jag har pepparkakor från förra julen längst upp och längst bak i skafferiet om jag inte minns helt fel. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar