fredag 26 november 2010

Nya skor!

För ett par veckor sen provade jag ett par stövlar. Sååå snygga!
Men dem var lite för höga, dels blir jag längre än Conny och dels var dem lite svåra att gå i.
Men jag har funderat på dem och velat ha dem sen dess.

Imorgon ska jag bort, och behövde ju såklart nya skor.... Behövde är en relativ term, men jag har inga bra vinter skor... =)
Men väl inne i affären hittade jag ett par riktigt sköna, toppen bra vinterskor som skulle vara perfeka när jag går med Rufus nu i vinter.

Jag är inte så mycket för "onödig shopping". Om jag köper nåt så vill jag veta att jag kommer att använda det. Så att köpa TVÅ par skor på samma gång..? Kändes lite slösaktigt.

Bestämde mig för dem varma praktiska, betalade och gick.
Och ångrade mig!!!
Gick tillbaka och köpte även dem snygga. =)





Mycket nöjd med dem båda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar