tisdag 16 november 2010

Negativt

Imorse gjorde jag testet. Och det var negativt.
Jag blev så besviken.

Dagen har därför varit tung. Jag har försökt att inte tänka så mycket på det. Men det finns ju hela tiden där.
Jag trodde verkligen. Jag hoppades så.

Stjärnorna på AFF tycker inte att jag ska ge upp än.
Och än finns det väl en liten gnista av hopp kvar inom mig. Vilket känns jobbigt. För det betyder att jag är ledsen nu och sen kommer jag att bli ledsen igen när det är helt kört. =(
Om jag inte blir extremt glad av motsatt anledning förstås! =)

Bråkade lite halvt med min syster idag. Det var en konstig form av bråk som jag nog inte varit med om tidigare. För det var inte vårt gräl. Det var nog gräl med oss själva på nåt sätt. Eller kanske för att vi båda på nåt sätt avundas den andra??
Konstigt var det iaf och jag vet att vi båda mår dåligt av att vara osams.
Men, med tiden så blir det bättre.
Visst måste man vårda sina relationer, men ibland måste man också ge varandra space.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar