fredag 19 november 2010

Enkät

Svarade just på en liten enkät på AFF. Och det var lite mysig, så jag tänkte lägga den här med. =)

1. Hur länge har du försökt få barn?
Vi är inne på åttonde månaden.

2. Har du barn sen innan? Hur gamla?
Nix pix, bara mina underbara syskonbarn som jag träffar varje dag!

3. Har du fått någon typ av missfall på vägen?
Ja, ett tidigt i September. Hann aldrig ens få veta att jag var gravid förrän vi fick veta att det var ett missfall. Sen dess verkar min kropp och cykel bete sig lite annorlunda...

4. Hur fungerar sexlivet och livet i relationen nu när ni försöker få tillökning?
Bra. Men jag kan känna att min sambo inte är så delaktig. Han tycker inte att det är varken konstigt eller jobbigt att det tar tid. "Låt det bara hända" säger han...

5. Använder ni er av några "hjälpmedel", typ äl-test, hormoner, rosenrot osv.?
Jag kör med CBs glada gubbe.

6. Hur gamla är du och din man/sambo/pojkvän?
Jag är 24 och sambon 26 (snart 27).

7. Vad är din sysselsättning?
Jobbar på kontor inom familjeföretaget. Ekonomi och bokning. Jag gillar pappersarbete!

8. Vad ser du mest fram emot när det kommer till graviditeten?
Allt! Jag har längtat så länge! Tänk att få känna första sparken!!!

9. Vad ser du mest fram emot när det kommer till bebistiden?
Återigen allt.  Nej, helt naiv är jag inte, klart jag inser att det kommer vara jobbigt. Men jag längtar så efter att få bli mamma.
När mitt barn knyter sin lilla hand runt mitt finger. Och (egovarning) när barnet gråter, och tystnar när det får komma till min famn.........

10. Vad är det första du ska göra när du plussar?
Skriva på AFF och här i Bloggen!  (så fort jag slutat studsa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar