onsdag 10 november 2010

Nu känns det bättre!

Åkte ner och gav hästarna mat och passade på att byta vatten i hagen och slå ur snön ur deras hovar.
Tyvärr är det inte så jätte kallt ute så hovarna var nog fulle med snö innan jag ens gått därifrån. men det känns skönt att ha rensat en gång iaf!

Svängde förbi återvinningen också och slängde lite sopor. Känns ju sådär att ta bilen till miljöstationen, men vad göra man? Är lite för långt för att gå med alla kassar det blir.
När jag bodde i "byn" (som min syster säger) så gick jag ju, för då var det så nära!

Damsugit har jag gjort också och gått en kort sväng med Rufus. Nu var han mycket bättre i benet. Kanske blir han bara extra stel emellanåt....

Nu blir det att krypa till kojs. tror jag sparar Brothers and sister till en annan dag/kväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar