måndag 15 november 2010

Inte än!

Ingen obehaglig överaskning ännu....
Jag håller verkligen tummarna för att det håller sig så!!!

Var till apoteket idag och handlade. =) Så imorgon bitti blir det test. Om den inte kommit innan dess förstås.
Jag är så spänd och nyfiken. Jag hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas verkligen att "this is it"!
Kommer troligen att vakna typ halv fyra imorgon bitti och gå upp å kissa. =P
Men jag ska fösöka hålla mig fram till 5 när älsklingen ändå ska gå upp. =)

Var förbi gymmet en sväng idag. Hade vila hela förra veckan så idag blev det ett light pass. Å så fick jag chansen att lösa ut "tags" så att man kan komma och gå hur man vill. Mycket bra!
Skönt att slippa stressa för att hinna innan dem stänger.

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på Sex and the City 2.
Det är bra, för då blir det inte lika jobbigt att ligga sömnlös. Om jag är för spänd för att somna. Har varit ganska pigg/spänd och förväntansfull dem senaste kvällarna.
Annars så hjälper den  mig nog att somna in.

Hästarna fick sova inne i natt. För fy tusan vilket väder vi har haft!
Det regnade, rejält, HELA förmiddagen. Sen övergick det till snö. Och sen regnade det igen.
Hade bildats en enorm vattenplö (läs mindre sjö) på vägen ner mot hagen. Det brukar kunna bli så varje vår och höst eftersom det har gått en å där för x antal år sen.
Skillnaden är bara den att nu kom den översvämningen på en dag! Ska se om jag kan få en bild inorgon....

Nu blir det en koll på AFF, tvätthängning och sen filmmys. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar