onsdag 17 november 2010

Gudbarn

Passande bild på min guddotter!
Jag la mig i idag. inge bra. Jag vill ju inte göra det och ångrar mig alltid efteråt.
Men jag tyckte så synd om Johan. Matilda lät som ett riktigt litet... ja, monster faktiskt. Hon är världens finaste lilla tjej, men hon var så arg och ledsen att hon bara skrek och grät. Vilket gjorde att hon började hosta. Vilket gjorde att hon... ja, inte hyperventilerade, men andades väldigt häftigt.
Till slut var hon ungefär ett andetag ifrån att spy. Men då fick jag henne äntligen att lugna ner sig.
Hon hade absolut lugnat sig om jag bara åkt därifrån och Johan fått sköta det själv. Men... ja. Jag la mig i. Men jag frågade först! Och Johan sa att jag fick....
Hur som helst. Dumt, jag gillar inte att jag lägger mig i sådär, men jag tycker det är så jobbigt när barn blir sådär. För dem överdriver ju. Och blir bara ännu mer upprörda, just för att dem intalar sig själva att det är så himla hemskt och orättvist.
Jaja, hon var glad när jag åkte och jag fick en kram. Så "all's right with the world".
Spiderman. =)


Gustav var istället ett riktigt litet solskens barn idag. Det blir ofta så när en av dem är arg så blir den andra super glad... *Analysera fritt*

Här är en bild på min klätterapa till gudson.
Ja! Det ser inte hälsosamt ut! Tänk om han ramlar!!!!!!
Men försök säga det till honom du...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar