torsdag 18 november 2010

Mensvärk...

... tror jag.
Det känns så. och det kändes så idag.
Det som skrämmer mig är att jag inte brukar ha mensvärk.
Hade det förr, innan jag började med p-piller, så för typ 7 år sen eller nåt. =P
Men nu för tiden känner jag inte av det alls.

Sist jag hade värk var när jag fick missfallet.
Och nu har jag det igen...

Om mensen kommer är ju en sak. Men om jag får ett missfall till. Då blir jag riktigt orolig.

Hade tänkt att jag skulle testa imorgon igen.
Nu funderar jag på om jag ska testa nu.
Samtidigt som det känns helt onödigt att testa alls.

Men det KAN ju fortfarande vara nåt där inne. Det här KAN ju vara en nidblödning.... Finns ju kvinnor som har helt vanlig cykel i flera månader trots att dem är gravida.....
Men det känns lite onödigt att göra det nu. Bättre att vänta. Tror jag.

Ursch jag vill bara dra nåt gammalt över mig och sova ett par månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar