onsdag 10 november 2010

Ovant

Det är ovant att ha såhär mycket fritid. =P
Känner inte för att träna. Kan inte rida för hästarnas hovar är så fulla med snö så dem skulle bryta benet om vi försökte.
Även om man slår ur all snö så tar det bara två steg så är det fullt igen.

Hade ju tänkt städa eller så här hemma. Men det verkade inte så kul. =P
Kanske skulle ta och dra ett varv med dammsugarn och sen gå å lägga mig?
Har ett avsnitt av brothers and sisters som jag inte har sett än. Så då skulle jag kunna krypa ner i sängen med gott samvete och titta på innan jag somnar. =)

Jag vet inte hur det är med Rufus hälta.... Jag tycker att han verkar... jag vet inte...
Inte mer halt det skulle jag inte säga. Men på nåt sätt så känns det som att han inte vill stödja på benet riktigt som han gjorde för en vecka sen. Men jag är inte säker.
Kan det vara att han är stel? Att det nu har läkt så pass mycket att han blivit lite stelare?
Har varit väldigt feg med stretchningen. Vet. sa att jag inte behövde vara feg, men jag är ändå rädd för att göra fel. Men eftersom jag nu anar en lite ökad stelhet så har jag blivit ännu mera nogrann med att stretcha honom. Så får vi se (och hoppas!) att han blir bättre igen.

Conny spelar dataspel. =P Så nu mår han bättre! Det är skönt. Igår var han riktigt risig. Låg under täcket och såg jätte dålig ut. Pratade knappt och hade jätte ont i magen. Inge kul alls. Så det känns skönt att han är på bättrings vägen.

Nej. Nu ska jag ta mig själv i örat och göra lite nytta! Dammsuga. Det måste göras. Jag måste göra det. Nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar