lördag 13 november 2010

Slut på dagen

Idag har varit en... tråkig dag. Tnänkte skriva slö. men helt slö har den inte varit.
Städade lite i förmiddags, tog en ridtur, var och handlade och har gjort hemma gjord chokladmousse.
Men jag vet inte Dagen har känts seg och inte spec givande.

Får se vad som händer imorgon, förhoppningsvis lite mer städande. =P
Nu sk ajag hänga tvätt, bädda rent i sängen och sen somnar jag nog...
Imorgon är det farsdag, men ingen pappa inom besökshåll.
Och ingen ide för mig att ta ett gravtest så här tidigt. Får se om mensnen kommer i veckan, eller om jag kanske kan ta ett test lite senare...
Just nu känner jag mig rätt lugn, men jag skulle tro att om den inte kommer på måndag så lärjag nog vilja testa... Jag blir ju så nyfiken och hoppfull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar