tisdag 30 november 2010

Irriterad!

Sitter på jobbet, efter arbetstid och väntar på att en kund ska maila mig.
Hon ha bokat massa bussar imorgon, men för att vi ska kunna köra så bör vi ju veta VAR vi ska hämta.
Ringde under dagen och hennes kollega sa "jag lägger en lapp att hon ringer dig". Detta efter flera försök utan svar.
Ingen ringde så kvart i fem fick jag tag på rätt person. "Å jag är ute, kan jag maila klockan fem?"
Suck! (Innombords förstås - glad och trevlig utombords).
"Jag slutar egentligen klockan fem, men okej, jag väntar på det". Nu är klockan 20 över och fortfarande inget mail. Morr!!!
Visst man kan va upptagen. Visst, det är inte jordens undergång för mig att sitta kvar här. Men det är skapligt irriterande!!!
Det ligger ju lixom i hennes intresse att bussen är på rätt plats i rätt tid. Så man tycker hon kunde snabba på och ge mig den info jag behöver, så att jag kan ge den till chauffören........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar