måndag 29 november 2010

Manic Monday

"It's just an other manic Monday"
Läste i tidningen att britterna kallar just denna dag för Manic Monday. Gissar att det är för att det är Måndagen efter löning före jul.
Lustigt att vi hade en buss ner till Ullared dagen till ära. =)

Julgardin till vardagsrummet i guld.

Och lustigt att jag och min syster gick loss på både Jotex och Ellos och shoppade lite. =D


Jag saknade lite gardiner. Dels jul gardiner till vardagsrummet och nånting till sovrummet.

Zooma
Kappa till sovrummet.
Hittade en söt tomte gardin som jag länge velat ha, men inte haft nånstans där den passat. Så tänkte jag att jag kan ju ha den i sovrummet. Men jag funderade lite för länge och den hann ta slut under tiden - det var ju typiskt! Men det gör inte så mycket Var inte hel såld på att ha tomtar i sovrummet...

Nu blir det en vit kappa som jag också har velat ha, men betydligt längre! Den är så otroligt fin!!! (på bilden...) Den kommer inte förrän i Februari, så vi får se hur jag känner för färgen då... Jag vill egentligen ha vit, och den ser vit ut på bilden. Men den heter "Natur" så vi får se.....

Köpte även en badrumsmatta och ett nattlinne. Men dem blir det inga bilder på. =)
För övrigt blev det en lång dag även idag. jobbade till fem och gick sen ut en sväng till hästarna. Tog en kort ridtur i kylan. Men tackvare att Sara hittat mina super bra handskar så gick det bra! Sen var det iväg på möte med jobbet. kom hem halv tio och gick en prommenad med Rufus. nu är jag duschad och helt slut i huvudet känns det som. =P

Bäst att gå å lägga sig, är ju bara Tisdag imorgon, många dagar kvar till helg.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar