måndag 1 november 2010

Orkar inte!

Seriöst. Nu är jag så jävla less!!!!!!

Har ingen jätte bra anledning. Men jag känner mig så irriterad!

Jag trodde verkligen att jag skulle vara gravid vid det här laget. Jag vet och visste ju att det ibland kan ta lång tid. Men jag var säker på att vid det här laget skulle jag ha en liten kul på magen.
Men ingenting!

Ha gjort ÄL tester nu i en vecka. Och inte hittat nån.
Det behöver inte betyda nåt. Kroppen kanske inte har återställt sig från missfallet ännu. Eller så kanske det bara inte blev nån ägglossning den här månaden. Eller så syntes den bara inte på testet.
Eller så är jag rean gravid.

Men det sista är inte så troligt.
För att vara exakt så är det kanske helt otroligt faktiskt.
Gjorde gravtest förra söndagen och det visade negativt. Sen kom mensen på Måndagen. Så det är ju inte så troligt att det växer nåt där inne.
Men det kan ju hända. Man har ju hört om såna historier.

Jag var så positiv. Det är bara en vecka sen jag var så himla glad och kände att "i sinom tid!" och nu... NEGATIV!

Men. Jag hoppas att jag blir normal igen snart. Gärna till eftermiddagen. =P

Som om jag inte redan var på detta humör. Så kommer det framtidsdiskutioner på jobbet. Och det förväntas reaktion och tankar. Men det enda jag tänker och känner är att jag vill vara MAMMALEDIG!

Suck. Suck suck suck.

Dags att gå med Rufus. Och sen ska jag tillbaka till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar