måndag 1 november 2010

Suck!

Vilken pissdag rent ut sagt!
Irriterande möte på jobbet.
Fortfarande ingen Ägglossning.
Blandaren i duschen började läcka så mycet vatten att det hela tiden rann vilket resuklterade i att jag fick stänga av vattnet och sen fick Conny åka och köpa ny och montera efter jobbet.
Var på mitt första KF möte. Det var givande! =)
Åkte till gymmet och körde rygg.
Svängde förbi hästen för att titta om svetten lagt sig - vilket den inte gjort.
Vi gick en promenad på typ 500 meter vid 17 och kl 22 var han fortfarande svettig - inte normalt!

Jag ringe vet i morse och frågade, tänkte att de kunde komma och ta ett nytt blodprov. Men hon tyckte inte det var nåt att oroa sig för. Bara att han satt sin vinterpäls lite för tidigt.
Men det här är inte normalt.
Så imorgon bitti ringer jag igen och ber dem komma ut och ta ett blodprv så att jag får svar.
Jag är orolig för min lilla (stora!) älskling.
Nu fick han täcke på sig under natten.

Nu är det dags för mig att sova, så får vi hoppas att morgondagen blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar