fredag 12 november 2010

Nä sova tidigt kanske?

Sambon har varit sjuk halva veckan, och nu har jag ont i magen. =(
Känner mig trött. Och har ingen lust att sitta uppe. Så jag kryper nog till kojs och läser ut min bok istället.
Blev aldrig av igår nämligen...

Jag har ju som sagt jour den här helgen, så man vet ju aldrig. kan bli väckt av telefonen i natt, eller imorgon bitti, eller inte alls. Det får vi se, och det är ingen ide att grubbla på. Bara att hoppas att helgen blir lugn.
(och att min kropp producerar en liten bebis därinne under tiden).

Har haft film kväll med mig själv medans sambon satt vakt på gymet. Såg Sex & the City the movie. Ettan.
Jag har inte sett den sen jag såg den på bio!!!
Det har lixom inte blivit av. Men ååå så bra den va. Bättre än jag mindes den. =)
Om några dagar ska jag nog göra samma sak, men med 2an. =) Min köra syster är stolt ägare till båda filmerna, så jag får låna dem av henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar